duminică, 18 mai 2008

Presa

A avut loc inaugurarea Biblioatelierului intr-o sala care imi pare absolut fermecatoare.Pe 15 mai aceasta a fost plina,iar muzica celor de la Anton Pann a bucurat sufletele celor tineri si mai putin, care pareau uluiti ca "tinerii din ziua de azi" mai au astfel de preocupari artistice.S-au lansat destule: proiectul, cartea si multe alte idei cum ar fi:o serie de serate muzicale intr-um parculet poate rar observat de cei care mergem in Jack, trecand pe langa Muzeul Literaturii Romane. Eu am asteptat presa pe care am contactat-o cu perseverenta.* Jurnalistii au sunat, au dat mailuri, unii n-au inteles ora, altii s-au anuntat pentru alte dati.Cineva s-a prezentat si desi nu stiam cum arata, alura si geanta imensa m-au facut sa presimt ca am pe cine sa "p.r.-esc".Mapa a fost livrata, interviurile au fost acordate ,iar acum astept sa vad cum va prezenta Radio Romania Actualitati evenimentul.Cu ocazia asta mi-am reamintit cat de diferit, in sens pozitiv,este postul asta de radio. *(voi face un post total dedicat presei in viitor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spune ce gandesti