marți, 21 iulie 2009

Primele 2 saptamani de hoinareala

Fiind pusa in situatia de a reintroduce toate numerele cunoscutilor in recenta achizitie la mana a doua , m-am trezit ca o fac, nestingherita, cu titulatura oficiala Y Xulescu (macar nu cum ne strigau odinioara la catalog, cand prenumele in fata numelui era un sacrilegiu boem).Si iata cum dispar poreclele indragite: mizda /pony ,pec ,ala,aia,coite,bau ,crengu,pripas,simonik,vasile garana si multe altele care s-au sters deja ,cel putin temporar, din memoria-mi...
Ca sa nu ajung la concluzii funeste ma opresc la alta boacana pe care o repet in ultimul timp..caut infrigurata un pc/laptop cu net/modem fie ploaie, fie soare.
Ma aflu intr-un colt de lume in care jazzul ma incanta, alaturi de alti 2999 de spectatori visatori printre care prieteni dragi intalniti in acelasi loc?!Totul e pus pe stand by cand dorinta-mi licareste si apoi sun prietena care trudeste in Bucuresti , adesea in fata calculatorului ca sa-mi transmita vitala informatie si totusi oarecare...
Am senzatia constatnt ca se intampla ceva , iar eu trebuie sa aflu.
Concluzia desigur ca se poate centra pe cat de multe pierd catapultandu-mi atentia in atatea directii.
In alta ordine de idei, vara e un vis, mai ales Ardealul, locul prin care as rataci cu bicicleta in fiecare final de saptamana, cel putin; Iar jazzul de la Garana e de nedescris.
Cu toate astea, fotografia care insoteste aceasta insemnare este din Vama cea noua, pentru ca inca si-a pastrat o frantura de farmec. Astept sa vad daca Delta isi va respecta statutul de miraj pe care i-l ofer de cel putin un an. Decizia de a nu ma angaja in "ultima vara", decat incepand cu septembrie, pare sa fi fost inteleapta-desi nu e cel mai potrivit termen.
Sa continue cercetarea cu sau fara intruzivele suveniruri ale barbariei civilizatoare!

Un comentariu:

  1. Nu-ti sta tie gandul la prietena care trudeste in Bucuresti cand sunt atatea lucruri minunate in jurul tau care te surprind si te bucura placut in aceste calatorii spontane pe care le tot intreprinzi :)

    RăspundețiȘtergere

spune ce gandesti