sâmbătă, 8 august 2009

serendipitate

M-a incercat in ultima luna o puternica senzatie de viata...
Treceri bruste de la obsnuita-mi reflexivitate excesiva la mirajul terbilismului infantil.
Fiindca experientele pasionante sunt insotite de un teribil consum de dioxid de carbon, recunosc ca ar fi necesar sa intru in hibernare catvea luni ca sa pot recupera neajunsul pricinuit (dupa cum sugera Dan Dumitrescu) Zborul neintrerupt s-a poticnit arareori...M-am lasat uimita de barierele mele, dar si de resursele de a le invinge.Invalmaseala continua...O noua Scoala de vara ma asteapta in doar cateva ore, dupa ce Delta si ciudatii ei m-au facut sa imi aduc aminte ca iubesc oamenii-cel putin pe cei inca ancorati in sustinerea unei cauze.Mi-am amintit si ca tre sa fiu mai chill:)(mersi cili)
Imi doresc din suflet sa ne punem in aplicare cat mai multe si calitative proiecte...cu accent pe responsabilitatea sociala individuala si pe dragul joc etic
Cu sinceritate,
va ador pentru ca, dupa cum spuneam, a fost ca un ...curcubeu
Imagini aici
P.S. Mergeti Duminica 9 august, pe seara in Suburbia pentru ca dragul Shapi va canta genial, ca de obicei, impreuna cu Trupa IOD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spune ce gandesti