sâmbătă, 30 mai 2009

Despre trend-si ploua si ploua

Se spune ca blogurile ar ocupa spatiu virtual fara rost.
Se mai spune si ca blogurile ar fi viitorul comunicational.In fiecare secunda se reactualizeaza alte si alte bloguri.
Si cu toate astea cativa oameni scriu pentru ei si pentru cei foarte apropiati.Scriu bine si nu sunt interesati sa stranga, cu orice pret, cat mai multi vizitatori ( nu am inca permisiunea sa vizualizez un astfel de blog,insa asociez involuntar calitatea scriiturii cu "scopul in sine " al acesteia).
De ce scrieti bloguri voi ceilalti? Ne-am săturat de hi5ul liceal? Avem ceva de zis? E indicat sau stupid să-ti povestesti păsurile pe blog?
Intrebarile acestea pot fi puse in legatura cu multe alte activitati/obiecte laudabile respectiv intersante devenite trenduri cum ar fi ecologia, hainele vintage etc.Ne mai pastram optiunile(si de ce o facem) dupa ce acestea devin trend?
Adesea am dispretuit conformismul nonconformismului(adica starea in care desi agreezi ceva- sa zicem culoarea roz, pentru ca grupul tau de prieteni revolutionari o dispretuieste, o faci si tu).O fi si asta alta forma de conformism?
P.S.Cred ca mi-am gasit un drum(temporar) intr-ale blogarelii; vreau sa informez(subiectiv) despre evenimentele culturale urbane(poate chiar despre unele din mediul rural).
Opinii?

3 comentarii:

  1. Cred ca nu ar trebui sa scrii pe blog doar pentru a informa despre evenimente culturale, ci si pentru a impartasi valori si convingeri :P valori in care crezi si prin care ar trebu sa "ii instigi" si pe ceilalti la actiuni pozitive. Un mic strop de indoctrinare nu strica niciodata :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Treaba asta cu transimiterea de valori e relativa.Pt ca voi informa subiectiv normal ca mesajul va fi :in asta e bine sa va implicati, cred in manifestarea asta, asa da:)Am o problema dupa cum stii cu "polologhiile" pe o anumita tema in vederea influentarii sau chiar persuadarii.Adica tu daca scrii cu "carlige " de Pr oricum se simte.Si daca scopultau nu e persuadarea ci doar epunerea propriilor valori..Cum putem sa avem vreo CERTITUDINE?Tot nu-mi explic:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa recunosc ca aceasta viziune m-a facut sa fac o pauza de vreo 6 luini pe blog.

    RăspundețiȘtergere

spune ce gandesti