vineri, 15 mai 2009

Noaptea alba a Muzeelor din Romania

Desi parca mai putin bogat in oferta decat acum doi ani cel putin, iata ca evenimentul care si-a atins publicul prin momentul desfasurarii(idee preluata cu succes si cu mai mult PR si de Noaptea Institutelor Culturale) isi propune sa ne incante. Cu 2 ani in urma am vizitat Muzeul Literaraturii Romane, cel de Istorie, Curtea Veche si am stat la coada pana am renuntat din cauza oboselii la Observatorul Astronomic.
Inca imi doresc sa fi mers.
Weekendul acesta avem:
Muzeul Naţional de Artă al României: 18.00-04.00
Muzeul Militar Naţional „Regele Ferdinand I”: 19.30-01.00 Muzeul Municipiului Bucureşti: 10.00-04.00
Muzeul Naţional de Artă Contemporană: 20.00-05.00
Muzeul Naţional de Geologie: 18.00-02.00
Muzeul Naţional „George Enescu”: 20.00-05.00
Muzeul Naţional al Hărţilor şi Cărţii Vechi: 10.00-04.00
Muzeul Naţional de Istorie a României: 16.00-04.00
Muzeul Naţional al Literaturii Române: 18.00-03.00
Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”: 11.00-18.00
Muzeul Tehnic Naţional „Dimitrie Leonida”: 18.00-02.00
Eu cred ca o sa incep cu Muzeul Satului pentru ca mi-e tare dor de el,dar sper sa adun cat mai multe vizite si vizitatori de partea mea. Si un mic stimulent :primii 100 de vizitatori care culeg roadele a oricaror 6 muzee primesc un tricou cu Noaptea Muzeelor din partea MNAR.Se da startul cu o linie speciala de ratb.
Detalii:www.noapteamuzeelor.ro/bucuresti
P.S. La o saptamana de la Noaptea Muzeelor ma bucur si ma supar ca am fost atat de multi incat nu am avut loc in Muzee, mai ales in Muzeul National de Arta! Muzeul Satului nu m-a dezamagit prea tare(desi parea mai mic decat cand saream in fan pe post de schema de invins teama cu colegii de la teatru...mult am mai crescut se pare) ci m-a incantat cu opinici colorate,vase de lut si dragile Ii si cu braga-care nu este un fel de Cola dupa cum incerca negustorul sa-si vanda marfa ci o bautura din popor si din malai tare savuroasa;
Muzeul Literaturii Romane si Muzeul Municipal au fost extrem de calduroase si la propriu si la figurat, iar Muzeul George Enescu-unde trupa nostra de suflet Anton Pann a facut un tur de forta dupa prestatia de la Muzeul de Istorie- m-a coplesit prin grandoarea arhitectonica.
In final, sper totusi ca nu ne-am strans doar ca piscotarii,iar Muzeele o sa ne atraga cat de curand cu alte evenimente promovate si mai intens(si nu neaparat gratuite).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spune ce gandesti