sâmbătă, 30 mai 2009

Prea multe intrebari, prin urmare fotografii

Aceste poze imi amintesc de o postare de acum 2 ani, pe un blog copilaresc de pe yahoo unde scriam ca-ntr-un jurnal pentru ca nu prea intelegeam de ce ar scrie cineva altfel:
"Vreau sa fiu...?
Astazi mi-am dat seama , in timp ce fierbea apa pentru ceaiul meu verde -care se presupune ca trebuie sa ma trezeasca-ca vreau...sa ma fac arheolog.
De ce simt nevoia sa scriu si sa cititi si voi asta nu stiu..poate vreau sfaturi, poate invatatul pt bac nu e destul d apetisant poate ceaiul si-a facut efectul sau nu poate mi-e teama sa fac o facultate doar pt ca "trebuie! si eventual sa fie de viitor" .stop. nu ma obilga nimeni sa fac nimic dar dupa cum se vede nu stiu ce vreau sa fac...doar pt ca citesc cu placere 'tampenii' despre tablite din tartaria , bratari dacice si multe alte chestii care n-au legatura cu realitatea imediata- aia care iti cere bani pt bere si paine(momentan sau mai bine zis in viitorul apropiat)-nu inseamna ca vreau sa fiu arheolog..dar parca imi placea la tara sa dau si cu sapa:Pin fine sa zicem ca munca fizica nu e o problema.in plus mi-am dat seama ca stiintele politice..in ciuda dorintei mele obesesive aproape si poate egoiste de a schimba ceva si in BINE=concept fundamental in morala,menit sa guverneze (alaturi de rau) relatiile si comportamentul uman..pt ca fara un asemenea cod(al moralei)nu s-ar putea convietui/ne-am da cu sapa in cap pana la nimicirea speciei;cum ziceam stiintele politice in contextul politico-economico-socialo (uman) pe care il cunoastem ma vor duce cu siguranta, avand in vedere felul meu de a fi, la autonimicire"
P.S.A se observa frazele lungi fara de finalitate.Argumentarea precara, utlizarea preaslavitelor emoticoane si altele pe care le putem lasa in seama unui ochi critic. Am vrut sa arat prin aceasta postare, in ideea postarii anterioare, distinctia dintre scrisul pentru tine si scrisul mai mult sau mai putin pentru ceilalti.

2 comentarii:

  1. mai, daca era vorba sa fie unul bine argumentat si foarte retoric, ii trimiteai lui carlan (inside joke kniak-kniak-kniak) un draft si ti-l facea de nota 10. plus k datul cu sapa, politica si statul la tara se imbina perfect: vezi becali si ferma rosie. deci eu zic sa te tii de politica si agricultura (am auzit ca se intra greu, deci da-i bice pe inmultire si sporogoni)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da vroiam sa mentionez occhiul critic al Domnului Carlan,dar era "prea inside":)Ce ziceam ca vreau sa fiu si unde am ajuns:)Nu stiu daca mai am sanse sa aprofundez agricultura.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

spune ce gandesti