miercuri, 27 mai 2009

Pentru Behind Social Acts-daca nu ne laudam noi, atunci cine:)

Acesta este numele "de scena " al echipei care a facut o figura frumoasa la Sesiunea de Comunicari Stiintifice a Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala.Cu un experiment pe o tema draga noua: zambetele si falsitatea lor, cercetarea noastra finalizata a reusit sa primeasca mentiunea 1.
Ne-am bucurat cumplit la auzul numelor(rostite treptat parca special pentru a mari suspansul) . Motivul pentru care ne-am bucurat pentru o mentiune este foarte simplu: a introduce si a interpreta variabile in SPSS nu a fost cel mai placut mod de petrecere a timpului liber(mai ales cand Noaptea Muzeelor era la un pas distanta-dar le-am imbinat cu succes se pare:)).Dar nu numai asta a insemnat experienta noastra, ci prima cercetare dintr-un sir care imi doresc sa fie lung si mai ales edificator.A mai insemnat calmul meu flagrant in raport cu orele care se scurgeau in noaptea de dinaintea competitiei, reluarea contactului cu liceul si parerea de rau ca nu am cercetat perceptia copiilor prescolari.
Ne laud si le laud pe Alexandra Nita, pe Diana Pioara si pe Cristina Paraschiv pentru ca au rezistat eroic timp de cel putin 3 luni la coacerea acestui proiect.
Cu siguranta ne dorim sa cercetam mai mult si mai bine; eventual calitativ, in sens antropologic. Printre rezultatele noastre : falsitatea a ajuns sa tina loc de realitate, iar adolescentii "populari" se multumesc sa interactioneze prin zambete, de orice fel si mai ales false.Si daca ar fi doar adolescentii...
In plicul acesta am primit verzisorii pe care nici prin gand nu ne trecea ca ii vom vedea.O carte si o diploma erau si asa de necrezut.Multumim!

3 comentarii:

  1. ne bucuram pentru mentiune fiindca e un inceput frumusel, la anul vom castiga premiul I, biensur, iar peste alti cativa ani o sa invete alti sociologi-invatacei despre cercetarile noastre :) Sau poate cine stie, vor invata antropologi invatacei.....Drumurile stiintelor sociale sunt neasteptate, daca nu te uiti pe urmele cui calci, nu se stie unde poti ajunge :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe speram sa amintesti ca nu am baut inca nicio bere in cinstea acestui succes:)La anul voi prezenta eu la sesiune cea ce vom incropi vara aats(sper) pt ca talica domnita vei fi dua prin locuri distinse:)

    RăspundețiȘtergere
  3. E prima noastra reusita! Au meritat...noaptea de dinainte nedormita, munca sisifica la introdusul chestionarelor in spss, mersul la licee, intalnirile cu generatia "tanara" de astazi, care ne-a dat ceva bataie de cap...Sunt mandra de noi!!! ufff...si stresul meu dinaintea sesiunii

    RăspundețiȘtergere

spune ce gandesti